det är onsdag idag

nu vet jag vad jag ska blir när jag blir stor. samhällsvetare. en sån där cool männsika som bara sitter och vet saker. liksom bara sitter på arslet. det låter som en bra grej för mig. tror mamma skulle bli stolt. jag har sett på bio. 3D. det var bra. alice var en trevlig tös. johnny depp är ball. som vanligt. nu ska jag sova. sovmorgon till nollsjunollnoll imorrn. lycka. hejdå världen.







HAAAAAAAAAAAAAA-HAAAAAAAA. Nu lurade jag er allt att det var Josefine som skrev va?! Jag är så förnurlig ibland alltså. In your face! Ja jag är trött. Jag avundas dom människor som behåller sin goda humor när dom är trötta. Jag är inte en av dom.

Kommentarer
Postat av: E M I L I A

Humor Mands, humooor.

2010-03-18 @ 22:30:26
URL: http://emiliaochidas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0