ensam är svag?

Idag har jag och Biffen diskuterat ordspråket "ensam är stark". Vi har kommit fram till att det är helt ologiskt. Det stämmer ju inte? Vet ni hur många tillfällen när man ska vara två eller flera?

Bland annat när man åker buss, i dragkamp, i Paradise Hotel, boxning, i skidliften, när man startar ett handelsbolag, spela schack, sån där klapplek man gjorde när man var liten, slåss, sjunga körsång, ha sex, köra tandemcykel, i krig, göra en high five, kundvagnsrace och garva åt folk som missar tåget..... bland annat såklart!

Helt sammanfattat så behöver man människor runt om sig. Jag menar, se bara på killen som blir strandsatt på en öde ö i Cast Away! Sitter vid en palm och snackar med en fotboll. Så det kan gå...

Skulle aldrig klara mig utan dom otroliga människorna jag har runt mig.
Love you all guys! <3

 

 

 


Kommentarer
Postat av: E M I L I A

Love you to. Forever and ever.

2010-02-10 @ 21:28:46
URL: http://emiliaochidas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0