tjugofemte november tvåtusennio

Dagen har varit bra. Simon har varit hög, och Felicia har varit pervers, as usual. (Alltså jag varnar er, om ni någon gång ser en bok som heter "Amanda - living on the edge", köp den för fasiken inte!!!)

Imorgon är det matteprov, vilket betyder att denna dag kommer spenderas med att fundera över stora saker som index, procent och moms. Förändringsfaktor kan vi klämma in på ett hörn också. Ska bli riktigt kul! Sen har man ju bokrecension imorgon på engelskan, vilket jag verkligen ser fram emot.
Tacka vet jag plugg-godis. (Det är faktiskt en mänsklig rättighet. Så det så.)
Kan slänga in en bild från info/layouten när jag ändå håller på liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0