söndag

Igår var riktigt kul. Alla hade klätt ut sig. Musiken var på högsta volym. Huset var fullt. Grinchen var jultomte. Munspelsmannen hamnade i poolen (två gånger, varav den första frivilligt!) Spökrockare och emon var på plats, och det var också den "döda bruden". Jag hade på mig vampyrtänderna i 1 minut, sen hamnade dom i en annan vampyrs mun. Vi hade tillochmed en smurf och ett Eniro-troll. + att jag gick hem genom hela långa landet Falukorv iförd klackar.
Förresten, vem jobbar med att ta ner stora affischer halv två på natten på Allhelgonaafton? Det kallar jag engagemang.
Känner att mitt bloggande är på topp idag................. jag har ont i huvudet.
Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0