@ fannys

som min kära vän amanda redan nämt så har jag ont i halsen idag... konstigt nog mår jag mycket bättre efter en lååång dusch och en gosig kräm. jag och fanny springer just nu runt och fixar en hel del bra grejer. snart ska vi ner till centrum för att sedan förtsätta resan hem mot mig. eller jag ska nog bädda ner mig i min säng medans resten ska åka pulka. igen. jag är tillräckligt mördbulltad efter förra gången. så jag stannar nog hemma i sängen och försöker bli någorlunda frisk. hoppas jag håller mig till planen... jag har ju redan ont i nacken. och i halsen..

Kommentarer
Postat av: Joel

finns bara en medicin.



Honung med vitlöksklyftor i och sedan te.



Inte gott men effektivt. Dessutom kan man skylla att man inte blev kysst under misteln på andedräkten.

2009-12-22 @ 21:47:07
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0