vad är det för dag idag?

Whoopidoo...jag vill ju va som duu-uu... BLÄ. JAG ÄR TRÖTT.
Ska gosa ner mig i min stora sköna säng nu. Tack und hej, leverpastej. Eller nåt. Jaja.

Kom på en sak. Ni läsare som använder er av Internet Explorer får ju av någon konstig outgrundlig anledning inte se vår oerhört vackra header. Så jag tänkte visa bilden. Fast utan header-texten då. Jag är så himla snäll va? Ja jävlar.


Prinsessan Josefine till vänster och Allsmäktiga Amanda till höger
en sensommarkväll i augusti. Goa' tider deee du!

Kommentarer
Postat av: lolly

aha, trodde att den "tomma" sidan var ett trick för att man behövde vara smart för att komma på att scrolla ner ./

2010-02-25 @ 00:10:16
Postat av: E M I L I A

Riiiktigt goa tider, då träffade man ju en och annan underbaring :)))))

2010-02-25 @ 17:12:23
URL: http://emiliaochidas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0