godnatttttt

fan vad ilska jag bär inom mig. ilska på allt. ilska på alla. på bussar och tåg som är försenade. på snö. på datan som är fucking jävla jätte seg. att blogg.se inte visar mitt förra jävla inlägg. att facebook är fuckt up. på kompisar som inte tänker. på mig själv som inte tänker. på tanter med fula hundar. på människor som ej flyttar på sig när man ska förbi. på föräldrar i allmänhet. på mig för att jag jämt är arg. på melodifestivalen för att det är så dåligt. fast det kan jag ju inte säga något om jag har inte sett det på två år. men jag är arg för att jag tror att det är dåligt. på att klockan i hallen tickar. på att pappa nu kollar på melodifestivalen på datan. frivilligt. och jag måste lyssna.. nu är jag arg för att jag vet att melodifestivalen är dåligt. på att mitt hår ej vill som jag vill. på att mitt rum ser ut att ha genomgått irak-kriget. på att alla tycks fått en ny verison av facebook utom jag? på att jag tappat bort mitt bankomatkort. på att jag sitter hemmma själv en lördagskväll. på att jag är jävligt trött. på att jag snart ska gå och lägga mig. imorgon är en ny dag och då ska jag vara glad.

Kommentarer
Postat av: ida

lycka till med det sista!

2010-02-07 @ 02:44:04
URL: http://emiliaochidas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0