det är kallt ute

Är det inte undebart ute kära läsare? Alldeles perfekt iskallt, kyligt, bitande äckligt, slaskigt, snöigt, stormigt och.... sa jag svinkallt? Älskar't liksom.

Jag råkade hoppa på fel buss på vägen hem från pianot idag. Upptäckte det på näst sista stationen. När jag väl gått till min linje eller vad man ska säga, kollar jag på busshållsplatsen. Bussen gick precis. Börjar gå. Efter tio meter åker två försenade bussar förbi mig. Härligt!
Fortsätter gå. Efter en stund kommer nästa busshållsplats. Väntar på att få gå över vägen till den. DÅ ÅKER NÄSTA BUSS RAKT FÖRBI MIG!! Jisses vilka svordomar som flög ur munnen.

Fortsatte knata hela vägen hem. En fantastisk hemresa kan jag lova! Jag ska aldrig mer klaga på bussar.


Kul att jag inte lyckades matcha en enda buss...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ruskigt bra träningspromenad... så kompenserades det också med chokladpudding sen, eller..?

2010-02-03 @ 20:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0