onödig information

fy curves vad jag är duktig! (curves är mitt och amandas nya svorddoms ord. vi ska alltså sluta svära. fråga inte vad vi fick ordet i från men det utalas: kurrväs hahaha! önska oss lycka till för det här kommer bli svårt... dess värre..). 3 av 5 julklappar är inhandlade och klara! och det är bara 26:e november. jag som alltid brukar springa runt två dagar innan men inte i år.. är det någon mer än jag som får nervösa sammanbrott av ginatricots hysteriska dunka dunka musik? så fort jag kommer in vill jag bara gå ut igen. det är så högt att man inte hör vad man tänker och det bara dunkar liksom. ingen som sjunger? jag tror jag börjar bli gammal.. något jag mer ogillar är comviq just nu... min mobil har varit spärrad i tre dagar.. den skulle börja funka idag, enligt det som stog när jag beställde abonnemanget.. efter ungefär 30 minuter senare i telefonkö (jag hatar människan som läser upp reklamen man hör medans man väntar. hon låter falskt glad. och man blir bara ännu argare än vad man redan är när man tvingas ringa kundservice... hatar är ett starkt ord och passar in just nu) säger kvinnan i luren att den inte kommer funka förens på måndag. jag är arg. jag är handikappad. nu blev jag på jätte dåligt humör. tack. verkligen stort tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0