jag hatar historia

vi har gjort massa kul! vi har blandannat utforskat hur skönt man sover tre stycken i en 120-säng.. resultatet blev: de skulle funka om inte spasm-fanny va en av dom tre! varje gång fanny har rört sig har jag och amanda vaknat och varit på väg ner på golvet. jag kankse ska tilllägga att amanda faktiskt ramlade ner en gång..(fanny skulle absolut sova i mitten.. vilket hon aldrig mer kommer att få göra, hon får sova på soffan nästa gång! argggg!) men fanny är gullig ändå! för ungerfär 20 minuter sen kom jag upp ur badet som jag spänderade halvtimmen innan dom 20 minutarana i, med doftljus och lasse. jag vet att ni är avundssjuka. och de borde ni vara för de va väldigt skönt. snart kommer mamma och pappa hem med mat. jag är hungrig! trots att vi idag fått i oss 200g marabou-choklad, en påse poopcorn, en påse bilar, en påse persikor, en påse zooapor, chip och frukost! riktigt hälsosam dag.. jag vill träna nu!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0