hejdå

vad gör man en lördagskväll på årstabergs tågstation? själv... jo man står och kollar på när alla barn hoppar och asgarvar åt ljudet som blir för att stationen är på en bro... barnen kollade typ snett på mig. men vafan det ät väl normalt att stå och asgarva för sig själv.. eller? gårdagen spenderades med mimmi och på kvällen med apan och apans bebis. juste amanda och angelica var med också.... men dom va ju dumma så dom typ räcknas inte. iallafall inte amanda så det så! fredagen var lustigt rolig för alla utom mig, jag skulle upp 06 på lördagen.... nu ska jag tydligen med mamma och pappa på julmarknad!? jag måste söka hjälp. jag är rädd för mina egna tankar om julen. på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0