jag är jete trött

fan vad jobbigt det är att åka pulka åssa! eller inte att åka kanske men att gå upp för backen sen igen med tre par byxor och termobyxor uppe på det. juste jag har för första gången i mitt liv gjort baktåt kullerbyttor. har aldrig kunnat detta tills igår. jag och alicia gjortde flera stycke i slutet av backen innan man ramlade av pulkan liksom eller var det kanske under tiden man ramlade av? skit samma. jag har gjort ett par stycken. tyvärr kommer jag inte kunna göra om dom utan en brant backe.. fanny och jag firar iallafall 5 månader idag. det gör vi tillsammans med felicia amanda och alicia. så nu efter sisådär fem månader har fanny egen tandborste och sovtröja här. jag längtar tills den dagen vi blir ännu större (ja detta kommer att ske, tro det eller ej..) och verkligen måste skeda en hel natt för att min 120 säng inte är tillräckligt stor. det kommer bli gos. jag och spasm-fanny. pusssssssssss på fannie

Kommentarer
Postat av: fännieboy

skeda är gos! vi är gos!

2009-12-20 @ 00:08:14
URL: http://fundf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0