cooking for dummies 1.1

Jag ska laga mat till familjen ikväll.
Visserligen bara tacos, men ni läser om kvinnan som misslyckas med att koka korv. Lillebror lyckades skicka upp spaghettirester ur samtliga klasskamraters avlopp på hemkunskapen i sexan. Han har dock blivit bättre sedan dess....till skillnad från mig.

När jag berättade det stolt för mamma bara stirrade hon på mig:
Jag: Vadå?
Mamma: Men jag är hungrig...
Jag: Jag med, därför ska jag laga mat nu.
Mamma: Men jag menade att det måste vara ätbart.....

Det här är min jag-är-i-köket-min:



Såhär ser jag ut när det ryker ur något jag inte trodde kunde ryka: 


Och ja, jag blir myndig om typ åtta månader. Och ja, då borde man kunna klara sig själv. Jag måste seriöst gifta mig med en kock.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0