rubrik

jag mår skit. trött som en kamel. hungrig som en tiger. ont i huvudet som.. ett annat djur. jag vill bara lägga mig under täcket och inte vakna mer. det är kallt ute. jag vill ha sommar. jag orkar inte mer. skolan är skitjobbig och det har bara gått en dag på denna vecka. mina tankar ligger någon helt annanstans än där dom borde. min magkänsla oroar mig. allt känns ej hundra som det gjorde för en vecka sen. men det löser sig antar jag... mitt liv amanda, är sjuk. jag dör. allt går ut helvete utan henne. bli frisk människa! dagen har varit bra. halvbra iallafall. kan någon ge mig något vettigt att tänka på. jag äter snart upp mig själv innifrån. inte av hunger då utan att jag vet att jag måste sluta tänka. men jag kan inte. jag kan inte göra sånt jag tidigare kunde. jag måste. jag vill. fast nej jag vill inte. jag måste. nej jag måste inte. jag håller på att bli galen. helvete vad hungrig jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0