we are the people

Tänk på den stunden när ni haft mest energi. Någonsin. Sen dubblar ni det, plus lägger till lite Redbull-energi. Klara? Där har ni mig just nu.
Efter att ha varit sjuk och hemma i två dagar så klättrar jag på väggarna, jag klättrar fan i taket. Jag brukar alltid få en sådan här överskottsenergi precis efter gympan, eller när jag gör något riktigt kul.  Men nu? Nej tack. Klockan är snart halv tio, och jag kan inte komma på nånting som kan få ner min energi. Jag vill bara ut och springa!!! Eller träffa folk, eller nånting!
JAG GÅR UNDER HÄR!!!

P.S. När jag loggade in på Spotify alldeles nyss så hittade jag en ny låt på min "Good shit"-lista. Jag känner inte igen den eller bandet, jag har inte något minne alls av att jag har lagt in den, och den är inte alls min stil. Men det är ju grym! Empire of the Sun - We are the People.
Hur hamnade denna låt på min lista? Måste väl vara ödet eller nåt.
Hittade en bra remix på den tillochmed! Härligt, nu blir jag ju ännu mer pepp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0