tacka vet jag jänkarmusik!

Nu lär ju halva Sverige bombhota mig och Josefine kommer säkert lura runt hörnet med en fet yxa imorgon bitti när jag går ut genom dörren, men jag får ta den risken för det här.
Jag tänkte bara fråga svennebananfolket om en liten sak;
Vad är hela grejen med Klas Winterdäck-hysterin egentligen? Det är inte ens bra låtar! Konstiga låttexter, svenskt blaha blaha, dåliga bakgrundsinstrument och han sjunger inte gudomligt för den delen heller!

Skulle någon vänlig själ därute som inte blir mordbenägen av att läsa detta förklara fenomenet för mig?

Kommentarer
Postat av: E M I L I A

håller med fullständigt :*

2009-11-14 @ 12:56:37
URL: http://emiliaochidas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0