shoot meeee

dagen har varit dålig. fast jag tror jag klarar första delen på historia provet, jag hoppas iallfall de annars känns de ganska meningslöst att sitta i en och en halv timme och skriva 6 och en halv sida om medeltiden.. andra delen kommer på torsdag och om jag har tur är den aningens mindre.. men bara om jag har tur vilket jag aldrig har. nej nu kom jag på att jag har minnsan aldrig tur. inte tur i spel. inte tur med kärlek. ja jag tycker rätt synd om mig själv. men jag menar alla förtjänar ju lite tur!? (okej så otur har jag inte men lite haha..) jag förlorar alltid i spel och jag är skit dålig förlorare.. och jag har bannemig inte haft någon tur i kärlek! inte än iallafal. och just nu har jag inte tur alls för jag lyssnar på spotifyreklam.. suck på de. snart ska jag träna med mina knän som gör ont. senare ska jag sova. juste jag kom precis på att vi är lediga imorgon och att jag ska vara hela dagen i skolan.. för att plugga. på en ledig dag!! jag är självmordsbenägen. fan vad man offrar tid på skolan. fatta vad mycker roligt man hade kunnat göra hela dagarna istället. fast man kanske ändå inte hade haft så kul för man hade ju inte fått någotstudiebidrag.. så kanske att skolan är ganska bra iallafall.. egentligen har jag inget emot själva skolan, inte när man är där och gör de man ska. men att ta hem skiten och sitta med den på fritiden och på lediga dagar.. de är ju typ mindre kul..

Kommentarer
Postat av: E M I L I A

haha lilla josse, kärleken kommer! vi är ju trots allt bara 16 år och relationer vid det här laget är ju inte så seriösa (om vi bortser från Emma och Fredrik dvs.!)

vänta du bara, snart kommer det - när du minst anar det ;)<3

2009-11-10 @ 17:55:01
URL: http://emiliaochidas.blogg.se/
Postat av: E M I L I A

sv; neeeej du kommer inte dö i din ensamhet hjärtat lilla! du har ju alla oss :DD men vänta och se ;)<3

2009-11-11 @ 15:26:26
URL: http://emiliaochidas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0