ring anita!

jag har haft en fantastisk ledig dag.. il arbete i skolan hela dagen. fast en lång härlig sovmorgon gjorde ju inget. nu sitter jag på mammas jobb och jag har precis ätit mcdonalds. jag har inte så mycket att klaga på. när jag kommer hem ska jag slänga mig i sängen med en godis påse (förvånande nog..) och historian, mindre kul.. jag fattar inte att man måsta kunna historia. men tex om man jobbar på h&m vad ska man då med historia till? kanske historia om h&m är bra men inte om medeltiden och massa kungar och skit.. man behöver de ju inte heller om man ska typ jobba på kontor, ikea, burger king, åhléns, dagis, kock, eller läkare.. inget jobb förutom typ arkiolog (eller vad de nu heter) och museumguide man behöver kunna historia, och om man nu känner att museumguide är sitt kall här i livet kan man väl plugga historia då. eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0