plus att det är måndag

Nu gnäller jag igen, och jag hatar det. Men alltså; sovit alldeles för lite inatt. Jag har gått i skolan till halv fem idag. Slitit som ett djur på konditionsskiten på gympan. Kommit hem helt slut och insett att jag har ett fett engelskaprov imorrn. Vilket jag måste plugga till. Fått galet ont i huvudet, skulle gärna slå en stekpanna på knäskålan bara för att bli av med smärtan i huvudet.
Nu förstår ni vilket läge jag befinner mig i? Och NU kommer min kära far och sätter igång en liten irriterande elektronisk tomte som sjunger "Jingle Bells" på ett otroligt falskt sätt i typ 300 decibel.

Vad jag älskar min familj...

Kommentarer
Postat av: fannyyyyyyyyy

men slå en stekpanna i knäskålen då? jag ser inte problemet? :)



och varför har ALLA ont i huvudet? inklusive jag...

2009-11-30 @ 20:49:55
URL: http://fundf.blogg.se/
Postat av: Pappzen

Men visst är det lite roligt att höra en tomte sjunga falskt? Erkänn!

2009-12-01 @ 08:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0