mina ögonlock är tunga

jag känner mig typ som en överkörd torsk. mhm då förstår ni hur jag mår just nu. skit alltså. jag är trött och fryser trotts att jag har fårskinnstofflor med tjocka strumpor, jeans och långkalsonger, två tjocka tjöjor + en långärmad under de, mössa luva och dun täcke uppe på allt. de är svårt att röra sig för att jag har så många lager. allt är grisvaccinets fel! jag kommer dö i svininfluensa!! jag har ont i ryggen och är hungrig, sen är jag kissnödig också men jag kan inte gå på toa för jag kommer inte ur alla kläder + att jag har jävligt ont i armen också. men jag tycker inte synd om mig själ. nej inte alls. kvällen igår var iallafall rolig och trång, varm och svettig. snart ska jag ta mig ur alla kläder och äta tacos och gooodis. godis hjälper mot allt så snart blir jag friiisk igen! näsat inlägg jag gör skall vara positivt jag lovar!

jag har ju sett fräshare ut..


Kommentarer
Postat av: Fanny -da man

Jävlar vilken ohärlig bild! Men jag känner likadant :((((

2009-11-15 @ 02:04:46
URL: http://fundf.blogg.se/
Postat av: rayhana

HAHAH VILKEN KLOCKREN BILD JOSEFIN!! :D

2009-11-18 @ 16:45:37
URL: http://rrayhana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0