jag blir argggg!

de finns några få ord som man hör hela dagarna långa. dom är totalt onödiga och jag skulle vilja halshugga den jäveln som uppfan dom för dom har ingen betydelse. de är bara något som man lägger till i slutet av de man egentligen vill ha fram för att få en extra cool-toutch.. istället för att säga dessa ord skulle man lika gärna kunna lägga till "jag är jääävligt ball, fast de är jag ensam om att tycka.." de är ungefär vad dessa små onödiga ord betyder.. jag tror redan hälften av alla som läst detta redan räcknat ut orden... detta är något jag aldrig kommer släppa.. så onödigt! jag ska kämpa mot dessa ord!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stockholm........... LÄÄÄÄÄÄN!

2009-11-02 @ 20:23:48
Postat av: linn

najs blogg!

2009-11-02 @ 20:45:44
URL: http://linnzy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0