i follow you until you love me

ikväll är en sån här kväll som allt bara är jobbigt fast egentligen ingenting ät jobbigt. det kallar jag jobbigt. jag är mätt. jag lyssnar på världens bästa musik. snart börjar det bra på tvn. imorgon har vi typ två lektioner. allt är egentligen jävligt nice men ändå är allt jobbigt. ilandsproblem jag vet men det kan var minst lika besvärande för en människa som typ krig. nu ska jag tänk på barnen i afrika dom har det sämmre än vad jag har..... tänkt klart och jag har kommit fram till att dom har det jävligt varmt och skönt. dom är chokladbruna och choklad är gott. jag har ingen choklad. nu är jag jätte sugen på choklad. jag ska aldrig mer tänka på barnen i afrika när jag är på dåligt humör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0