"hejbloggenidagharjag"-inlägg

Det är emot mina principer att skriva ett sånt här inlägg. Jag sa senast igår till Fanny att "ingen jävel bryr sig om vad man gör om man inte är Madonna eller Kungen typ". Så nu är jag alltså en hycklare. Nåja.

Idag är det måndag, men det har faktiskt varit en rätt så najs måndag. Allting blir liksom plötsligt mycket bättre när tre timmar skola är inställt. Så jag började dagen med att, som vanligt, springa som en jäkla tok till bussen så det blir fartränder av mascaran i fejset. Hett!
Sedan stod det Företagsekonomi på schemat, vilket var.... "överlevligt". Yes, nu är det ett ord det med. Sedan var det lunch, alltid lika ljuvligt. Livets höjdpunkt till och med om man vill tycka som Felicia.
Gympan som sedan hägrade var inte alls dum faktiskt! Vi ska börja gymma och började med teori för att sedan springa runt och prova maskiner. Kom fram till att jag älskar känslan på gym - konstigt, men alltså jag får värsta må-bra-känslan, det är så mysigt! Eheh.

Men nu måste jag sluta babbla! Jag har en hel skeppa historia-sidor som måste bli innötta i stackars skallen till imorrn, och senare ska jag ju hem till Fanny och tälta där inatt med de andra fjollorna. Och jag SKA hitta till Sörskogen, jag ska! Jag tänker inte ringa och gnälla på dom att de ska möta mig i Centrum, jag kan själv! Men ni kan väl stoppa mig om ni ser en stackars flicka med röd mössa irra runt i typ Skogås eller nåt, för det är väl där jag kommer hamna...


Jag har ju redan sjunkit så lågt så nu kan jag lika gärna fortsätta... Dagens Outfit! Ny röd mössa, behövde en liten färgklick i vardagen ;)

Puss på rumpan!

Kommentarer
Postat av: AAYAH♥

Kikar in & önskar dig en trevlig kväll ;)

2009-11-09 @ 17:21:34
URL: http://ayahbadawi.blogg.se/
Postat av: E M I L I A

Jag tycker faktiskt att det är kul att höra vad ni gör om dagarna :D då man inte träffar er så ofta längre :(<3

2009-11-09 @ 20:28:08
URL: http://emiliaochidas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0