hatar!!!!!!!

Jag HATAR dansband. Jag klarar inte av dansband! Det är riktigt äkta HAT, gott folk!!!

Jag sitter nu hemma hos Josefine med vänner och teven, och nån jävel har klickat fram Körslaget där de sjunger dansbandslåtar! Jag sprang ifrån datorn när jag hörde de första tonerna i "Guldbrunda ögon" MEN JAG HÖR DEN FÖRBANNADE SÖRJAN UPP HIT!!!

Ida sa precis: "Men tänk när vi blir gamla, och dansband kanske inte finns längre? Vad ska vi gamlingar lyssna på då?"
Jag: Jag skulle hellre lyssna på heavy metal-konserter än dansband!!!
Angelica: Men inte när du blir gammal väl?
Jag: JO! Jag kommer stå där med hörapparaten och käppen och skrika "ROCK HARD HALLELUJAH!"

Då förstår ni hur mycket jag hatar dansband. Josefine hälsar att hon också hatar det, hon blir självmordsbenägen. Och jag vill bara låsa in mig på toaletten och snitta handlederna.




Kommentarer
Postat av: E M I L I A

Då är vi tre! Jag skrek "NOOOOOOOOOO!" och kastade mig nerför trappan så fort de satte på skiten på tv:n -,-

2009-11-07 @ 21:59:07
URL: http://emiliaochidas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0