amanda och josefine diskuterar

idga har jag och amanda haft en djup diskussion om ett lite udda ämne. jo va har diskuterat piercingar och inte percingar vart som helt utan i dom lite mer privata regionerna. nämligen blygläpparna. mysigt? nej skulle inte säga det. varför ens sätta den där? ingen ser den och om man nu skulle få manligt sällskap så tror inte jag hans uppmärksamhet dars till en lite diamant som blänker där ner.. jag tror han isåfall har annat för sig. så varför ska man då ha den? ingen ser den och jag menar den kan ju inte vara bekväm så man har den därför.. man måste ju isåfall bar ha den där för att typ säga att man har en. för vilken kompis kollar att man talar sanning? de skull inte jag vilja kolla iallafall. och ännu värre tänk när man ska ha dit den då!! stackars piercaren som liksom ska få dit den i någon annans underliv. och jag skulle inte heller vilja vara tjejen som ska ha den där. för tänk att ligga med bena i vädret för en bjässig tatuerad, harly davidsson-kille som ska få dit den lilla "fina diamanten". nej tack säger jag bara. jag fattar inte grejjen liksom!?

Kommentarer
Postat av: fännieboy

sa jag att jag hade en piercing där är jag kanonsäker på att josefine direkt skulle slita sönder mina byxor för att få se! amanda kanske inte skulle vilja se, men josefine skulle helt klart vilja se!

2009-11-16 @ 19:55:48
URL: http://fundf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0