ett litet problem är ändå ett problem, precis som mvg minus är ändå ett mvg

Är det bara jag som funderar på det här?

Det är proppfullt på bussen och man är tvungen att sätta sig bredvid någon annan som ser hyfsat ofarlig ut. Efter några stationer töms bussen mer och mer och till slut är det knappt någon kvar. MEN typiskt nog sitter människan bredvid dig fortfarande kvar. Vad gör man då? Om jag satte mig bredvid den personen och sedan byter plats till ett tomt tvåsäte en bit bort så känner jag mig ju taskig, den andra personen kanske tror den luktar illa eller nåt då.
Men samtidigt känns det väldigt töntigt att bara sitta sådär bredvid varann och försöka att ignorera den andra medans de som går på bussen tänker "Men hur känner de där varann, de pratar inte men sitter bredvid varann även fast det finns lediga säten?".

Det här är sånt jag går runt och grubblar över.

Kommentarer
Postat av: agda 85

jag har osso funderat pa det der. exakt i dom der banorna av tankar faktiskt. so du er inte den enda allsmektiga amanda.var helsad.

2010-12-02 @ 20:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0