tristess

Mitt horoskop för idag:
"Det är en bra dag för dig att fokusera på dina personliga projekt i lugn och ro. När du får vara för dig själv faller också tankarna rätt."

Hmm. Det här med "personliga projekt", skulle det kunna vara svenska-talet som jag ska hålla på fredag och inte ens börjat med? Eller kanske pianoläxan tills idag... eller att bara måla naglarna och läsa lite skvallerblaskor? Jag tror på det sista.
Och det här med att "tankarna faller rätt", nja, där sprack det. Ni förstår, jag tänker inte längre. Det är så fruktansvärt tråkigt att vara sjuk så jag har liksom kopplat bort hjärnan och sitter bara och snyter mig och stirrar in i en vägg hela dagarna. Snälla Gud låt mig bli frisk. Snälla. Nu. Nej nu. NU!....

Kommentarer
Postat av: ida

meen, har inte min bön hjälp? hmm det kräs alltså mer...

2010-01-26 @ 22:01:49
URL: http://emiliaochidas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0