i should be on the telly

Jag har kommit fram till att det totalt suger att vara vaken tidigt. Vad ska man göra liksom när man är hemma och inte får sova? Det visas ju bara sånt här jäkla Tvins på teven, vem fan kollar på det?! Jag är arg. Jag har kollat på barnprogram en timme bara för att slippa ha på Tvins-skiten. Visst att man kan ha filmkanaler och sånt roligt, men vad gör man när man är en lat tonåring som inte orkar gå upp till vardagsrummet och iställer sitter och hänger nere i hobbyrummet för att det var närmast sängen?
Jag hatar att vända tillbaka dygnet. Det är så mycket roligare att vända på dygnet.


Okej jag kan erkänna att webcam-bilder inte är så väldigt tydliga.


Bild från igår @Emilia. Bringing sexy back, yeah! Höhö.

Kommentarer
Postat av: E M I L I A

tummen ner :(

2010-01-06 @ 10:15:31
URL: http://emiliaochidas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0