i mitt sagoland ses vi igen

dagen har varit blandad. jag vet inte riktigt vad jag ska tycka eller tänka nu. allt känns blandat. allt känns liksom upprivet. jag vet inte längre vad jag vill. eller vad jag tycker. jag har alltid varit den säkra personen. personen som vet vad jag vill. personen som kunnat tänka på annat. personen som liksom kunnat hantera känslor och tankar. personen som kunnat säga till sig själv att skit i det där. just nu vet jag inte om jag är den personen längre. jag vill. jag jobbar med det. jag är stark. jag kan. det vet jag. men jag måste hitta dit igen efter att du rubbat mig. jag har haft fantastiskt jävla kul! jag vet inte om jag är ledsen eller glad. men det lär jag ju märka med tiden. förlåt. det här va det sista depp-inlägget. nu måste jag fan skärpa till mig!


Kommentarer
Postat av: E M I L I A

men lilla hjärtat. det gör ont i mig att läsa det här. prata med mig. puss.

2010-01-26 @ 23:15:23
URL: http://emiliaochidas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0