i know st peter won't call my name

Jag är en aktiv typ just nu ja.

 

Ligger här i soffan och deeeegar med datorn på snedden.

Kollar på en Coldplay-konsert på MTV. Varför gick jag inte på deras konsert i somras? Whywhywhywhy?

Korkad är ordet.

Imorrn ska jag till ögonläkaren, jag är nämligen blind. Japp.

Gick som vanligt på stan och så plötsligt kommer någon och lägger ett svart tyg över huvudet. Ser inte ett jota.

Nej jag skojar bara. Jag ser som en öööörn!

Sovmorgon till kvart i två imorrn da. Ses då brur.


Kommentarer
Postat av: E M I L I A

Jag undrar detsamma…… Ida och jag diskuterade idag på gymmet att det var jävla mycket bra artiser i sverige förra våren/sommaren MEN INGEN JÄVLA SKIT GICK VI PÅ. Fan vad vi är dåliga.

2010-02-01 @ 22:04:06
URL: http://emiliaochidas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0