jag mår verkligen uselt

Jag har tappat tron på horoskop.

Mitt horoskop idag:

"Du känner att du har medvind idag, kanske särskilt på jobbet där möjligheterna är många och lockande. Sälj dock inte skinnet förrän björnen är skjuten. Bida din tid."


"DU KÄNNER ATT DU HAR MEDVIND IDAG...?!?!?!?!

 

Ja absolut, det är därför jag är hemma idag, omgiven av det jag gillar mest; näsdukar, Alvedon och en väldig massa täcken. Det är tack vare den fantastiska medvinden jag känner att jag har som jag släpar mig runt i huset och ryggar tillbaka så fort jag skymtar en spegel.

 

Ser det ut som jag har medvind idag?


Kommentarer
Postat av: ida

åh fyfan.............

2010-12-16 @ 22:24:35
URL: http://levedal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0