tomtar - nej tack. snö - ja tack

amanda du är den ända som vill ha jul! jag blir depprimerad bara jag tänker på julen.. hela ikea är fullsmockat med jusaker, hela åhlens också. när jag och mamma gick in på åhlens möttes jag av en röd chock och jag tvingade mamma att gå ut igen. jag får panik. de är liksom ocktober!! de är två månader kvar.. ta och lugna ner lite va ni hinner sälja på folk massa skittomtar och andra hysteriska grejer!! jag tror jag ska protistera denna jul. ja nu har jag bestämt mig. inga julsaker i mitt rum i år. AV REN PROTEST mot alla hysteriska människor som kladdar ner hela huset och hela trädgården med blinkande lampor och tomtar överallt. ja då var de bestämt då. och tror inta att ni kan övertala mig, för jag är svårövertalad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0