svenska rubrik amanda

min kompanjon amanda redan har nämt om våran vän knarkaren, jag gillar henne skarp måsta jag bara tilllägga (stavas tillläga med tre l föresten? aja nu får de stå med de iallafall) de är charmigt med knark, verkligen.. sedan vill jag bara tillllllägga att jag gillar min mobil och jag ska aldrig mer tappa bort den, den blev ledsen och jag blev ännu mer ledsen.

du emilia observera att jag har döpt om min kategori men de är fortfarande samma gammla jag.. kom ihåg de gulleplutt!

Kommentarer
Postat av: E M I L I A

hahah fan ni förvirrar mig :((<3



(och nej det stavas med två l, tillägga ;))

2009-10-24 @ 00:14:18
URL: http://emiliaochidas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0