när man har mensvärk får man störa sig på saker

Okej, det här är något som jag svär och muttrar irriterat över varje gång den jäkla reklamen kommer upp i rutan.
Kanal 5 är en stor tv-kanal. De har mycket pengar och bra resurser över huvudtaget. De har flera kända tv-profiler som till exempel Filip Hammar och Fredrik Wikingsson, Jacob Öqvist och Pontus Gårdinger. Kanalen sänds från London och äger också Kanal 9. De har ca 9 % regelbunden tittarandel. (Och ja, jag har googlat.)
Och ÄNDÅ. ÄNDÅ, FAST DE HAR ALLA DESSA TILLGÅNGAR OCH RESURSER SÅ VÄLJER PUCKONA ATT GÖRA TV-PROGRAM OM FINLANDSFÄRJAN OCH ULLARED. ULLARED LIKSOM?!?!

Jag förstår mig inte på vissa människor.


Vad kommer härnäst? "Tandläkarna", "Djurgårdsfärjan" och "Bauhaus"???


Kommentarer
Postat av: Tobias

Såg du reprisen nu då? :D

2009-10-26 @ 00:27:14
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

haha jag tycker Kissie är rolig :D haha

2009-10-26 @ 00:40:16
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0