hjedå landet, hej skogen

egentligen har jag inget att skriva så detta kommer att bli ett total meningslöst inlägg så för all er som inte orkar läsa kan sluta nu. jag sitter och lyssnar på min fantastiska spotifylista och spelar happy aquarium på facebook. jag upptäckte just att jag har blivit taggad i en fantastisk video där jag och caroline står och dansar och sjunger till michael jackson, den är otroligt sevärd. not. och nej jag kan inte sluta beundra min egna spotifylista.. för den är sjukt bra! ni skulle höra eller föresten de skulle in inte alls för då skulle ni aldrig kunna slita er från den höhö..

Kommentarer
Postat av: Tobias

Duktigt ;) ha en nice kväll

2009-10-26 @ 19:16:06
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0