för er som inte är den skarpaste kniven i lådan...



Ajsomfaan fick en kommentar från en söt men förvirrad hönapöna, så nu tänkte Allsmäktiga Amanda vara så gullig och förklara systemet bakom den fantastiska bloggen:

Nedanför inlägget så finns det en rad där det bland annat står vilken kategori inlägget är publicerat i. Vi som driver bloggen har organiserat det så att det för tillfället finns två kategorier; "Josefine såklart" och "Allsmäktiga Amanda". Josefine publicerar alltså sina inlägg i sin kategori, (vilket är "Josefine såklart" för er som inte har alla hästar i stallet) och Amanda i sin (vilket är "Allsmäktiga Amanda" för er som varken har alla hästar i stallet eller alla strumpor i strumplådan).

Flera eventuella frågor kring drivandet av bloggen kan ställas direkt till distrubutörerna i detta kommentarsfält nedan. Trevlig läsning!
(Jag är haj på att låta proffsig....)

Love Mandie

Kommentarer
Postat av: E M I L I A

hahahah och det ska man tänka på när man läser inlägget? ;oo

du vet... jag är ju så trött för det mesta (a)<33

2009-10-24 @ 00:12:52
URL: http://emiliaochidas.blogg.se/
Postat av: Keia

HAHAHA HÖNAPÖNA? Det var precis vad Carina (du vet peter & carina, johan andreas osv...) kallade mig när jag var liten!! HAHA!



/MIKAELAAAAA THAAAA KUNG

2009-10-24 @ 12:04:20
URL: http://keiaa.blogg.se/
Postat av: yeese

För dom där hissen inte alltid går ända upp.

2009-10-25 @ 23:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0