gnäll gör faktiskt allt så mycket bättre

jag älskar min lördagskväll. jag sitter här i min ensamhet (ja jag tycker jävligt synd om mig själv..) och lyssnar på musik som för visso är väldigt bra, spelar happy aquarium på facbook, smsar med en fylletratt och ida, och vänar på att amanda förhoppningsvis ska ringa och säga att hon gör något roligt och att jag ska få komma dit fast jag börjar tappa hoppet om de nu när klockan är 23 och jag sitter osminkad, nyduschad med håret i en ända röra uppe på huvudet, i pyjamas och leggings och dricker sprite.. men vafan de kommer väl fler helger. juste en sak som gör allting lite värre också är att vi inte gick vidare idag.. utan bajs-nykvarn (väldigt moget jag vet) gjorde de istället. ett lag fullt med fjortisar som inte ens vet om gotland tillhör sverige eller finland!? men hallå, vart har du varit dom senaste 15 åren i dit liv liksom? och den jäveln som kommer och säger att jag är en dålig förlorare har jävligt rätt men den lär också få en smäll!! hjedå nu ska jag tröstköpa en ny fisk till mitt aquarium.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0