träning med biffen!

Jag har tränat med Biffen idag. Upptäckte att jag tydligen (hallå, vart kom det ifrån?) hade ont i ena benet... jag struntade i det och sprang 25 minuter ändå.... nu med facit i hand kanske inte det var det smartaste jag kunde ha gjort.

En sak jag alltid stör mig på är att om två killar kommer till gymmet tillsammans så kan dom aldrig träna samtidigt? En ska ALLTID stå och övervaka den andres maskinplågeri och när svetten rinner tillräckligt så byter dom, så den andre killen kan ha samma maskin medan den första tittar på! ... Vad är grejen???

Är killar för korkade helt enkelt för att vara sociala samtidigt som man tränar så de måste göra en sak i taget, eller är det en hemlig kärleksbekräftelse att de vill övervaka träningspartnern så han inte gör illa sig på den onda maskinen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0