rubrik

lördagen har spenderat i en hårsalong i globen med angelica. mycket trevligt. dagens lunch bestog även idag av mcdonalds.. jag kommer dö av mcdonalds mat. den är inte nyttig. inte för fem öre............ de suger. snart kommer fanny och louise hit. senare ska vi gå till angelica. de kommer bli kanon! det luktar lussebullar i hela huset. synd bara att jag inte gillar smaken. men lukten går ju ann! men eftersom jag har världens bästa mamma har hon gjort vanligt bullar till mig och min bror. jag är hungrig. jag ska gå och äta bullar. hej och puss. ps jag är bra på de där med länkar. riktigt duktig om jag får säga det själv. och jag menar man sk ju göra sånt man är bra på....... himmlans bra att kunna liksom.

Kommentarer
Postat av: ida

SV AMANDA: du är äcklig!

2009-12-06 @ 22:22:25
URL: http://emiliaochidas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0