phazerball!

Wohoo, jag är stendöd. Idag har Phazerball med klassen stått på schemat, och J Ä K L A R vad roligt det var! Supercolt, precis som Paintball fast utan färg och att smärtgraden var en aning lägre. Det värsta var att jag fick en sån adrenalinkick, överlevnadsinstinkten knäpptes på direkt och sedan var det bara "DÖDA DÖDA DÖDA!". Typ.

Dock så fick jag själv känna på smärtgraden, det gjorde ont, men helt klart värt det:

Sista matchen, alla är taggade till tusen och adrenalinet pumpar i våra kroppar. Jag och Nawar duckar bakom ett skydd och bestämmer att på tre så attackerar vi. Ett, två tre! Vi hoppar upp bakom skyddet och möts av en kulattack från Darian, som tydligen står precis på andra sidan skyddet, cirkus 40 cm ifrån. Och som vi får spö.

Om jag säger såhär, säkerhetsavståndet ska vara minst 5 mter och jag blev träffad flera gånger på 40 cm avstånd. Ni förstår vilket härligt märke jag har nu va?


Kommentarer
Postat av: Nawar

hahaha så läskigt när vi fick stryk av darian xD Men skitkul ;)

2009-12-04 @ 00:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0