mm.. marabou

idag när jag och min kära familj satt och åt en härlig middag tillsammans fick jag som en uppenbarelse från gud. som typ när man kommer på att man är bisexuell. det bara poff så kommer man på det. en sån fick jag. jag har kommit på vad mitt barn ska heta! jag vill bara ha ett. den ska heta.... spänningen är oooolidlig... merta-greta. ja med bildestreck. jag tycker det var kanon fint!om det nu mot förmodan skulle bli en pojke ska han heta hans-bengt. även det med bilndestreck. alla som läser detta och tror att jag är gravid eller något kan vara lugna. för det är bara en önskedröm. jag gillar plötsliga uppenbarelser som bara kommer sådär liksom. ps mamma tyckte också det var jätte fina namn. ps 2. jag är rädd för att mitt barn kommer bli mobbad på dagis pga av sitt namn. ps 3. de barnet som nu skulle mobba mitt barn ska få känna på mina muskler!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0