mätt i magen

jag älskar denna dag! verkligen älskar! en lektion idag som bestog av att få tillbaka ett matteprov med riktigt bra resultat. ganska lagom ansträngande dag. stackars lilla amanda som är kvar i skoan och skriver världens störtsa engelskaprov medans jag sitter hemma mo ha ha ha ha! skadeglädje. jag kom hem för ungerfär en halvtimme sen och då gjorde jag pommes frites till lunch. i fritösen..... en bart pommes med ett stort glas mjölk. vadå onyttigt? men vafan man lever bara en gång och den gången ska man göra något bra av och jag tycker onyttiga saker är bra. jag menar alla människor är ju menade för en sak här på jorden och jag är nog fan menad för att se till att typ ica och coop inte går i konkurs.. så varför inte köpa det godaste i affären? GODIS! vem skulle annars handla godis för 50 spänn en vanlig onsdag? nej ingen, visste väl de... hoppas inte mamma läser det här...........................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0